Regulamin - WEŹ KUPER NA COOPER

I. CELE IMPREZY:
1. Sprawdzenie kondycji fizycznej – Test Coopera (bieg ciągły w ograniczonym czasie 12 min.).
2. Popularyzacja biegania, jako czynnej formy wypoczynku i najprostszej formy ruchu w otwartej przestrzeni.
3. Integracja społeczności regionalnych z elementami rywalizacji sportowej.

II. ORGANIZATOR GŁÓWNY:
Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
Partner Wydarzenia:
Fundacja Wspierania Inicjatyw Niekonwencjonalnych „Sub ventum”

III TERMIN I MIEJSCE:
1. Data: 17.05.2024 r.
2. Miejsce: Boisko przy Zespole Szkół Agrotechnicznych im. Władysława Reymonta, ul. Szczecińska 36, 76-200 Słupsk.
3. Test Coopera – kategorie zawodników:
 13-14 lat dziewczęta/chłopcy,
 15-16 lat dziewczęta/chłopcy,
 17-20 lat dziewczęta/chłopcy i kobiety/mężczyźni,
 20-29 lat kobiety/mężczyźni,
 30-39 lat kobiety/mężczyźni,
 40-49 lat kobiety/mężczyźni,
 50+ kobiety/mężczyźni.
4. Biuro wydarzenia: Boisko przy Zespole Szkół Agrotechnicznych, ul. Szczecińska 36, 76-200 czynne w dniu 17.05.2024 r. w godz. 16.00-17.30
5. Test rozpocznie się o godz. 17.30 z podziałem na kategorie wiekowe, których start uzależniony jest od ilości zgłoszonych zawodników w danej kategorii.
6. Program minutowy:
 16.00 – 17.30 – praca Biura Zawodów,
 17.00 – rozgrzewka indywidualna,
 17.30 – 18.30 – start kolejnych grup,
 19.00 – Dekoracja i zakończenie eventu.

IV TRASA BIEGU:
1. Trasa płaska, nawierzchnia tartanowa,
2. Trasa oznakowana, zabezpieczona.

V. POMIAR CZASU:
1. W teście pomiar czasu i odległości, jak również ustalenie kolejności będzie dokonywać Organizator na podstawie przyjętych zgłoszeń elektronicznych przyjętych poprzez stronę: www.biegislupsk.pl,
2. Posiadanie numeru startowego i wcześniejsza rejestracja w biurze zawodów jest warunkiem wystartowania w teście oraz sklasyfikowania w komunikacie końcowym.

VI. WARUNKI UCZESTNICTWA:
1. W zawodach prawo startu mają osoby, które do dnia 17 maja 2024 r. ukończą 13 lat (osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w teście wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna, dostarczoną do Biura zawodów w dniu biegu).
2. Zawodnicy przed startem muszą zostać zweryfikowani w Biurze Zawodów. Weryfikacja zawodników oraz wydawanie numerów startowych odbędzie się w biurze znajdującym się w Słupsku, przy ul. Szczecińskiej 36 czynnym w godz. 16.00-17.30 w dniu zawodów.
3. Podczas weryfikacji zawodnik musi posiadać: dokument stwierdzający tożsamość – dowód osobisty, legitymacja szkolna.
4. Podczas weryfikacji zawodnik musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w teście lub własnoręcznie złożyć podpis w dniu zawodów pod oświadczeniem o zdolności do udziału w biegu na własną odpowiedzialność.
5. Każdy zawodnik otrzyma numer startowy, który musi być przypięty w trakcie biegu z przodu koszulki.
6. Zawodnicy muszą przestrzegać regulaminu, obowiązujących przepisów, zarządzeń organizatorów oraz służb porządkowych.
7. W przypadku przekroczenia limitu czasowego biegu, każdy uczestnik zobowiązany jest do zatrzymania się na wyznaczonej trasie.

VII. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:
1. Za zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza umieszczonego na stronie internetowej www.biegislupsk.pl.
2. Uczestnictwo w teście jest nieodpłatne.
3. W dniu zawodów będzie można dokonać rejestracji w Biurze Zawodów, tylko w przypadku wolnych miejsc na liście startowej.
4. W przypadku osiągnięcia limitu 200 osób zapisy zostają automatycznie zamknięte.

VIII. KLASYFIKACJA:
Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn w biegu:
 Test Coopera – Zawodnicy z licencją PZLA: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) – puchary,
 Test Cooper – Zawodnicy-Amatorzy: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) – puchary.

IX. ŚWIADCZENIA DLA ZAWODNIKÓW:
1. Każdy zawodnik otrzymuje:
 numer startowy wraz z agrafkami,
 wodę mineralną na mecie biegu,
 dyplom potwierdzający udział w zawodach z wynikiem.

X. SPRAWY ORGANIZACYJNE:
1. Organizator nie zapewnia szatni i depozytu odzieży w dniu 17.05.2024 r.
2. Organizator zapewnia zabezpieczenie medyczne w trakcie biegu.
3. Po biegu nastąpi dekoracja zawodników.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.
2. Organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy zagubione i skradzione.
3. W przypadku stwierdzenia przez Organizatorów skrócenia trasy przez uczestnika, zawodnik zostanie zdyskwalifikowany.
4. Uczestnik startuje wyłącznie na własną odpowiedzialność i ponosi związane z tym ryzyko. Uczestnik rejestrując się do biegu przyjmuje do wiadomości, że udział w zawodach wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym.
5. Organizatorzy nie ubezpieczają uczestników biegu, natomiast uczestnikom Organizatorzy doradzają, jeżeli uznają to za konieczne, zakup stosownego ubezpieczenia na czas udziału w imprezie.
6. Partner Wydarzenia: Fundacja „Sub ventum” posiada ubezpieczenie OC.
7. Przyjmuje się, że zgłoszenie się do zawodów (wpis na listę zawodników) jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
8. Każdy uczestnik, który zrezygnuje z udziału w biegu w trakcie jego trwania powinien bezzwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze technicznej będącej na trasie biegu lub w Biurze zawodów.
9. Organizatorzy, wszystkie osoby współpracujące, a także osoby związane z przeprowadzeniem i organizacją biegu nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za wypadki, ewentualne kolizje, szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po zawodach spowodowane przez uczestników imprezy. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną i prawną za wyrządzone szkody.
10. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie związanym z organizacją imprezy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
11. Akceptując Regulamin Uczestnik wyraża zgodę, aby zdjęcia, nagrania filmowe oraz wywiady z jego osobą, a także wyniki mogły być wykorzystane przez prasę, radio i telewizję a także w celach marketingowych Organizatorów i Sponsorów biegu w ogólnodostępnych social media.
12. Protesty rozstrzyga Dyrektor Organizacyjny, Marcin Targański – studiumwf@upsl.edu.pl.
13. Wydarzenie przeprowadzone w sposób rekreacyjny ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia, stąd protesty, reklamacje i roszczenia co do organizacji eventu stanowią wtórne zagadnienie.

Jeżeli masz jakieś pytania lub problemy to zachęcamy do skorzystania z formularza zgłoszeniowego. Umożliwi on szybki kontakt z organizatorem i administratorem systemu.

Kliknij tutaj aby zgłosić problem