Regulamin - Policz się z cukrzycą 2025

I. CELE IMPREZY:

  1. Integracja społeczności lokalnej i ponadlokalnej w ramach wspólnej Akcji 
    pn. „Policz się z cukrzycą” w ramach działania pn. „Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy”.
  2. Popularyzacja tańca, maszerowania i biegania, jako czynnej formy wypoczynku
    i najprostszej formy ruchu.
  3. Prezentacja kreatywnych strojów karnawałowych.
  4. Promocja subregionu słupskiego.

II. ORGANIZATORZY:

  1. Fundacja Wspierania Inicjatyw Niekonwencjonalnych „Sub ventum”
  2. Słupski Sztab 33 Finału WOŚP/SOK Słupsk
  3. Urząd Miasta Słupsk

III TERMIN I MIEJSCE:

  1. Data: 25 stycznia 2025 r. (sobota).
  2. Miejsce: Słupsk, Zamek Książąt Pomorskich w Słupsku, bulwary 
    nad rz. Słupią.
  3. Biuro zawodów: Słupsk, „Plac Książąt Pomorskich” przy Zamku Książąt Pomorskich w Słupsku.
  4. Otwarcie biura zawodów: 25.01.2025 r., godz. 16.00.
  5. Taniec dynamiczny – nowa konkurencja, wystartuje o godz. 17.10.
  6. Marsz-spacer - wystartuje o godz. 17.30 (jedno okrążenie 700m).
  7. Marsz Nordic Walking – wystartuje o godz. 17.40 (jedno okrążenie 700m).
  8. Bieg – slow jogging (tzw. bieg w miejscu) wystartuje o godz. 17.50. (jedno okrążenie 700m).
  9. Bieg na 3,5 km wystartuje o godz. 18.00 (pięć okrążeń).
  10. Limit zawodników: 150 osób 220 osób (łącznie we wszystkich konkurencjach).

IV TRASA BIEGU/MARSZU:

  1. Trasa: Trakty piesze, droga utwardzona.
  2. Start: Słupsk, „Plac Książąt Pomorskich” przy Zamku Książąt Pomorskich w Słupsku.
  3. Trasa oznakowana, zabezpieczona.

V. POMIAR CZASU:

  1. W zawodach pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywać Fundacja „Sub ventum” na podstawie pomiaru stoperem.
  2. Posiadanie numeru startowego, także w konkurencji – taniec jest warunkiem koniecznym do wystartowania w zawodach i sklasyfikowania.

VI. WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. W wydarzeniu prawo startu mają osoby, które do dnia 25 stycznia 2025 r. ukończą 18 lat (osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w wydarzeniu wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna).
  2. Zawodnicy przed startem muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Weryfikacja zawodników oraz wydawanie numerów startowych odbędzie się
    w biurze zawodów znajdującym się na „Placu Książąt Pomorskich” przy Zamku Książąt Pomorskich w Słupsku.
  3. Podczas weryfikacji zawodnik musi posiadać: dokument stwierdzający tożsamość.
  4. Podczas weryfikacji zawodnik musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w wydarzeniu lub własnoręcznie złożyć podpis pod oświadczeniem o zdolności do udziału w zawodach 
    na własną odpowiedzialność. Osoby niepełnoletnie powinny posiadać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego do udziału w zawodach!
  5. Każdy zawodnik otrzyma numer startowy, który musi być przypięty w trakcie wydarzenia z przodu nakrycia wierzchniego.
  6. Zawodnicy muszą przestrzegać Regulaminu wydarzenia, obowiązujących przepisów, zarządzeń organizatorów oraz służb porządkowych.
  7. Zawodnicy oraz osoby uczestniczące w wydarzeniu (kierunkowi 
    i zabezpieczający) powinni bezwzględnie stosować się do zaleceń Dyrektora wydarzenia, w szczególności dotyczy to nakazu podpisania oświadczenia 
    o uczestnictwie w zawodach na swoją odpowiedzialność.
  8. W przypadku przekroczenia limitu czasowego, każdy uczestnik zobowiązany jest do zejścia z trasy i miejsca rozgrywania wydarzenia.

VII. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:

  1. Za zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza umieszczonego 
    na stronie internetowej www.biegislupsk.pl, który stanowi deklarację uczestnictwa w wydarzeniu.
  2. Opłata startowa – wpisowe, przeznaczana jest na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i uiszczana jest do specjalnie oznakowanych puszek znajdujących się w biurze zawodów w dniu imprezy.
  3. Wysokość wpisowego zależy od hojności Zawodnika!
  4. W przypadku osiągnięcia limitu 150 220 osób zapisy do zawodów zostają zamknięte.
  5. Osoby, które nie odbiorą pakietu startowego na 30 min przed startem zostaną usunięte z listy zawodników.

VIII. KLASYFIKACJA:

Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn w wydarzeniu:

  • Bieg, dystans 3,5 km: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) - puchary.
  • Marsz NW: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) – puchary.
  • Taniec – najokazalszy strój: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) – statuetki.
  • Najokazalsze przebranie karnawałowe: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) – statuetki.
  • Wszyscy uczestnicy otrzymają pamiątkowy, odlewany, unikatowy medal.

IX. ŚWIADCZENIA DLA ZAWODNIKÓW:

  1. W ramach opłaty startowej każdy zawodnik otrzymuje: numer startowy wraz
    z agrafkami, napoje na mecie biegu, medal okolicznościowy na mecie dla każdego zawodnika, który ukończył bieg lub marsz, ciepły posiłek i ciasto, możliwość udziału w losowaniu nagród po biegu, w przypadku pozyskania Sponsorów oraz opiekę medyczną.

X. SPRAWY ORGANIZACYJNE:

  1. Organizator zapewnia zabezpieczenie medyczne w trakcie imprezy.
  2. Konkurencja – taniec rozgrywana będzie na „Placu Książąt Pomorskich” przed Zamkiem Książąt Pomorskich w Słupsku.
  3. W losowaniu nagród biorą wyłącznie osoby posiadające swój numer startowy (nie przekazujemy numeru innej osobie).

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Wydarzenie odbędzie się bez względu na pogodę.
  2. Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione i skradzione.
  3. W przypadku stwierdzenia przez Organizatora skrócenia trasy przez uczestnika, zawodnik zostanie zdyskwalifikowany.
  4. Uczestnik startuje wyłącznie na własną odpowiedzialność i ponosi związane z tym ryzyko. Uczestnik rejestrując się do marszu/biegu/tańca przyjmuje do wiadomości, że udział wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym.
  5. Organizator – Fundacja „Sub ventum” posiada ubezpieczenie OC.
  6. Organizator nie ubezpiecza uczestników wydarzenia, natomiast uczestnikom organizator doradza, jeżeli uznają to za konieczne, zakup stosownego ubezpieczenia na czas udziału w imprezie o charakterze sportowym.
  7. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie związanym 
    z organizacją imprezy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
  8. Akceptując Regulamin Uczestnik wyraża zgodę, aby zdjęcia, nagrania filmowe oraz wywiady z jego osobą, a także wyniki mogły być wykorzystane przez prasę, radio i telewizję a także w celach marketingowych Organizatorów i Sponsorów wydarzenia.
  9. Protesty rozstrzyga Dyrektor Organizacyjny, Dariusz Kloskowski, 
    (tel. kontaktowy GSM: 602759892) – decyzje Dyrektora są nieodwołalne.

If you have any questions or problems, we encourage you to use the tickets form. It will allow quick contact with the organizer or system administrator.

Click here to report a problem