Regulamin - Bieg z Cyckami

I. CELE IMPREZY:

  1. Integracja społeczności lokalnej i ponadlokalnej w ramach wspólnej akcji 
    promującej profilaktykę badania piersi przez kobiety.
  2. Popularyzacja chodzenia i biegania, jako czynnej formy wypoczynku
    i najprostszej formy ruchu.
  3. Promocja Miasta Słupska.

II. ORGANIZATORZY:

  1. Fundacja Wspierania Inicjatyw Niekonwencjonalnych „Sub ventum”
  2. Słupskie „Amazonki”

III TERMIN I MIEJSCE:

  1. Data: 12 października 2024 r. (sobota).
  2. Miejsce: Słupsk, Plac Rybacki, bulwary.
  3. Biuro zawodów: Słupsk, Plac Rybacki, bulwary.
  4. Otwarcie biura zawodów: 12.10.2024 r., godz. 9.30.
  5. Marsz Nordic Walking – wystartuje o godz. 11.00 (jedno okrążenie 700m).
  6. Bieg na 3,5 km – wystartuje o godz. 11.30 (pięć okrążeń).
  7. Limit zawodników: 100 osób (łącznie na dwóch dystansach).

IV TRASA BIEGU/MARSZU:

  1. Trasa: Trakty piesze, droga utwardzona.
  2. Start: Słupsk, Plac Rybacki – „Herbaciarnia”.
  3. Trasa oznakowana, zabezpieczona.

V. POMIAR CZASU:

  1. W zawodach pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywać Fundacja „Sub ventum” na podstawie pomiaru stoperem.
  2. Posiadanie numeru startowego jest warunkiem koniecznym do wystartowania 
    w zawodach i sklasyfikowania w komunikacie końcowym.

VI. WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. W Zawodach prawo startu mają osoby, które do dnia 12.10.2024 r. ukończą 18 lat (osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w Zawodach wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna).
  2. Zawodnicy przed startem muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Weryfikacja zawodników oraz wydawanie numerów startowych odbędzie się
    w biurze zawodów znajdującym się na przy Herbaciarni w Słupsku – Plac Rybacki.
  3. Podczas weryfikacji zawodnik musi posiadać: dokument stwierdzający tożsamość.
  4. Podczas weryfikacji zawodnik musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w biegu lub własnoręcznie złożyć podpis pod oświadczeniem o zdolności do udziału w zawodach 
    na własną odpowiedzialność. Osoby niepełnoletnie powinny posiadać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego do udziału w zawodach!
  5. Każdy zawodnik otrzyma numer startowy, który musi być przypięty w trakcie marszu/biegu z przodu koszulki.
  6. Zawodnicy muszą przestrzegać Regulaminu biegu, obowiązujących przepisów, zarządzeń organizatorów oraz służb porządkowych.
  7. Zawodnicy oraz osoby uczestniczące w biegu/marszu (kierunkowi 
    i zabezpieczający) powinni bezwzględnie stosować się do zaleceń Dyrektora biegu, w szczególności nakaz podpisania oświadczenia o uczestnictwie 
    w zawodach na swoją odpowiedzialność.
  8. W przypadku przekroczenia limitu czasowego, każdy uczestnik zobowiązany jest do zejścia z trasy.

VII. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:

  1. Za zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza umieszczonego 
    na stronie internetowej www.biegislupsk.pl, który stanowi deklarację uczestnictwa w biegu/marszu.
  2. Opłata startowa wynosi 20 złotych i uiszczana jest przez formularz elektroniczny dostępny na stronie www.biegislupsk.pl. W dniu zawodów obowiązuje opłata 
    30 zł, o ile będą dostępne miejsca na liście startowej.
  3. W przypadku osiągnięcia limitu 100 osób zapisy do zawodów zostają zamknięte.
  4. Osoby, które nie odbiorą pakietu startowego na 30 min przed startem zostaną usunięte z listy zawodników.

VIII. KLASYFIKACJA:

Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn w biegu/marszu:

  • Biegacze: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) - puchary.
  • Kijkarze: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) – puchary.
  • Wszyscy, którzy ukończą bieg w założonym czasie otrzymają pamiątkowy odlewany unikatowy medal.

IX. ŚWIADCZENIA DLA ZAWODNIKÓW:

  1. W ramach opłaty startowej każdy zawodnik otrzymuje: numer startowy wraz
    z agrafkami, napoje na mecie biegu, medal okolicznościowy na mecie dla każdego zawodnika, który ukończył bieg lub marsz, ciasto, zupę i możliwość udziału w losowaniu nagród po biegu, w przypadku pozyskania Sponsorów oraz opiekę medyczną.

X. SPRAWY ORGANIZACYJNE:

  1. Organizator zapewnia profesjonalne zabezpieczenie medyczne w trakcie imprezy.
  2. W losowaniu nagród biorą wyłącznie osoby posiadające swój numer startowy (nie przekazujemy numeru innej osobie).

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Marsz/Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.
  2. Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione i skradzione.
  3. W przypadku stwierdzenia przez Organizatora skrócenia trasy przez uczestnika, zawodnik zostanie zdyskwalifikowany.
  4. Uczestnik startuje wyłącznie na własną odpowiedzialność i ponosi związane z tym ryzyko. Uczestnik rejestrując się do marszu/biegu przyjmuje do wiadomości, że udział w marszu/biegu wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych 
    (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym.
  5. Organizator – Fundacja „Sub ventum” posiada ubezpieczenie OC.
  6. Organizator nie ubezpiecza uczestników marszu/biegu, natomiast uczestnikom organizator doradza, jeżeli uznają to za konieczne, zakup stosownego ubezpieczenia na czas udziału w imprezie biegowej.
  7. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie związanym 
    z organizacją imprezy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
  8. Akceptując Regulamin Uczestnik wyraża zgodę, aby zdjęcia, nagrania filmowe oraz wywiady z jego osobą, a także wyniki mogły być wykorzystane przez prasę, radio i telewizję a także w celach marketingowych Organizatorów i Sponsorów biegu.
  9. Protesty rozstrzyga Dyrektor Organizacyjny, Dariusz Kloskowski, 
    (tel. kontaktowy GSM: 602759892) – decyzje Dyrektora są nieodwołalne.

If you have any questions or problems, we encourage you to use the tickets form. It will allow quick contact with the organizer or system administrator.

Click here to report a problem