Regulamin - IV Słupski Bieg Kaziuków

„Kaziukowa Piątka”

I. CELE IMPREZY:

  1. Pomoc z sercem dla Stowarzyszenia Chorych na Stwardnienie Rozsiane w Słupsku.
  2. Popularyzacja biegania i chodzenia, jako czynnej formy wypoczynku i najprostszej formy ruchu.
  3. Propagowanie zdrowego stylu życia poprzez sport.

II. ORGANIZATORZY:

  1. Fundacja Wspierania Inicjatyw Niekonwencjonalnych „Sub ventum”
  2. Parafia pw. Św. Jana Kantego w Słupsku

Partner techniczny:

            Fundacja HERKULES All Sports

III TERMIN I MIEJSCE:

  1. Data: 07 marca 2020 r. (sobota).
  2. Miejsce: Słupsk, Parafia pw. Św. Jana Kantego w Słupsku.
  3. Biuro zawodów: Parafia pw. Św. Jana Kantego w Słupsku.
  4. Otwarcie Biura Zawodów: 07.03.2020 r., godz. 09.00.
  5. Bieg na 6 km wystartuje o godz. 11.00, limit 1 godz..
  6. Nordic Walking na 5 km wystartuje o godz. 11.05, limit 1,5 godz.
  7. Limit zawodników: 200 osób (łącznie z Nordic Walking).

IV TRASA BIEGU:

  1. Trasa: płyty betonowe, ścieżki leśne.
  2. Start przy Parafii pw. Św. Jana Kantego w Słupsku ul. Leśna 7a.
  3. Trasa oznakowana, zabezpieczona.

V. POMIAR CZASU:

  1. W zawodach pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywać Fundacja Herkules All Sports za pomocą chipów aktywnych.
  2. Posiadanie numeru startowego wraz z chipem jest warunkiem wystartowania w zawodach i sklasyfikowania w komunikacie końcowym.

VI. WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. W Zawodach prawo startu mają osoby, które do dnia 07 marca 2020 r. ukończą 16 lat (osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w Zawodach wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna).
  2. Zawodnicy przed startem muszą zostać zweryfikowani w Biurze Zawodów. Weryfikacja zawodników oraz wydawanie numerów startowych odbędzie się w Biurze Zawodów znajdującym się przy Parafii pw. Św. Jana Kantego w Słupsku, ul. Leśna 7a.
  3. Podczas weryfikacji zawodnik musi posiadać: dokument stwierdzający tożsamość i dowód wniesienia opłaty startowej.
  4. Podczas weryfikacji zawodnik musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w biegu lub własnoręcznie złożyć podpis pod oświadczeniem o zdolności do udziału w zawodach na własną odpowiedzialność.
  5. Każdy zawodnik otrzyma numer startowy, który musi być przypięty w trakcie biegu z przodu koszulki.
  6. Zawodnicy muszą przestrzegać Regulaminu biegu, obowiązujących przepisów, zarządzeń Organizatorów oraz służb porządkowych.
  7. W przypadku przekroczenia limitu czasowego, każdy uczestnik zobowiązany jest do zejścia z trasy.

VII. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:

  1. Za zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza umieszczonego na stronie internetowej www.biegislupsk.pl oraz wpłacenie w terminie opłaty startowej.
  2. Za termin wpłaty uważa się datę dokonania przelewu.
  3. Opłata startowa raz wniesiona nie podlega zwrotowi.
  4. Wysokość wpisowego wynosi 40 złotych.
  5. Wysokość wpisowego w dniu zawodów wynosi 50 złotych, płatne w Biurze Zawodów do osiągnięcia limitu: 200 osób.
  6. O wysokości opłaty startowej decyduje dzień, w którym dokonywana jest transakcja, a nie dzień zgłoszenia się do zawodów.
  7. W przypadku osiągnięcia limitu 200 osób zapisy do zawodów zostają zamknięte.

VIII. KLASYFIKACJA:

Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn w biegu:

  • Biegacze: Open Kobiety (I-III) - puchary.
  • Biegacze: Open Mężczyźni (I-III) - puchary.
  • Kijkarze: Open Kobiety (I-III) - puchary.
  • Kijkarze: Open Mężczyźni (I-III) - puchary.
  • Wszyscy, którzy ukończą bieg w założonym czasie otrzymają pamiątkowy odlewany unikatowy medal.
  • W przypadku pozyskania sponsorów Organizator przewiduje nagrody dla zawodników.

IX. ŚWIADCZENIA DLA ZAWODNIKÓW:

  1. W ramach opłaty startowej każdy zawodnik otrzymuje: numer startowy wraz
    z agrafkami, wodę mineralną na mecie biegu, medal okolicznościowy na mecie dla każdego zawodnika, który ukończył bieg lub marsz, ciepły posiłek, możliwość udziału w losowaniu nagród po biegu, w przypadku pozyskania Sponsorów.

X. SPRAWY ORGANIZACYJNE:

  1. Szatnia i depozyt odzieży w dniu 07.03.2020 r. znajdować się będzie przy Parafii pw. Św. Jana Kantego w Słupsku, ul. Leśna 7a.
  2. Organizatorzy zapewniają zabezpieczenie medyczne w trakcie biegu.
  3. Po biegu nastąpi dekoracja zawodników oraz losowanie nagród, w przypadku pozyskania Sponsorów. W losowaniu nagród biorą wyłącznie osoby posiadające swój numer startowy (nie przekazujemy numeru innej osobie).
  4. Podczas trwania eventu zbierane będą ręczniki (preferowany kolor biały
    i kremowy) oraz pieluchomajtki dla osób dorosłych, które będą przekazane dla Chorych ze Stowarzyszenia Chorych na Stwardnienie Rozsiane w Słupsku. Miejsce zbiórki środków: Parafia pw. Św. Jana Kantego w Słupsku, ul. Leśna 7a.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.
  2. Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione i skradzione.
  3. W przypadku stwierdzenia przez Organizatora skrócenia trasy przez uczestnika, zawodnik zostanie zdyskwalifikowany.
  4. Uczestnik startuje wyłącznie na własną odpowiedzialność i ponosi związane z tym ryzyko. Uczestnik rejestrując się do biegu przyjmuje
    do wiadomości, że udział w Biegu wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym.
  5. Organizatorzy nie ubezpieczają uczestników biegu, natomiast uczestnikom Organizatorzy doradzają, jeżeli uznają to za konieczne, zakup stosownego ubezpieczenia na czas udziału w imprezie biegowej.
  6. Organizator główny: Fundacja „Sub ventum” posiada ubezpieczenie OC.
  7. Przyjmuje się, że zgłoszenie się do zawodów (wpis na listę zawodników) jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  8. Każdy uczestnik, który zrezygnuje z udziału w biegu w trakcie jego trwania powinien bezzwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze technicznej będącej na trasie biegu lub w biurze zawodów.
  9. Organizatorzy, wszystkie osoby współpracujące, a także osoby związane
    z przeprowadzeniem i organizacją biegu nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za wypadki, ewentualne kolizje, szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po zawodach spowodowane przez uczestników imprezy. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną i prawną za wyrządzone szkody.
  10. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie związanym
    z organizacją imprezy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
  11. Akceptując Regulamin Uczestnik wyraża zgodę, aby zdjęcia, nagrania filmowe oraz wywiady z jego osobą, a także wyniki mogły być wykorzystane przez prasę, radio i telewizję a także w celach marketingowych Organizatorów
    i Sponsorów biegu.
  12. Protesty rozstrzyga Dyrektor Organizacyjny, Dariusz Kloskowski,
    (tel. kontaktowy GSM: 602759892, darek_klos@op.pl) – decyzje Dyrektora
    są nieodwołalne. Protesty będą rozstrzygane w czasie 24 godzin.
  13. Wydarzenie jest charytatywne, przeprowadzone w sposób rekreacyjny i ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia, stąd protesty, reklamacje
    i roszczenia co do organizacji eventu stanowią wtórne zagadnienie.