Regulamin - 3. Bieg Pałacowy

im. Małgorzaty Hajko

I. CELE IMPREZY:

  1. Pomoc z sercem dla Dzieci i Młodzieży z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy.
  2. Popularyzacja biegania i chodzenia, jako czynnej formy wypoczynku i najprostszej formy ruchu.
  3. Uczczenie na sportowo wieloletniej dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy Małgorzaty Hajko.
  4. Propagowanie zdrowego stylu życia poprzez sport.

II. ORGANIZATORZY:

  1. ABI /Akceptacja-Bezinteresowność-Inkluzja/ Stowarzyszenie
    przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy
  2. Fundacja Wspierania Inicjatyw Niekonwencjonalnych „Sub ventum”

Partnerzy:

  • Morski Powiat Słupski,
  • Gmina Damnica,
  • Nadleśnictwo Damnica.

III TERMIN I MIEJSCE:

  1. Data: 31 maja 2025 r. (sobota).
  2. Miejsce: Damnica, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy.
  3. Biuro zawodów: SOSW Damnica, 76-231 Damnica, ul. Korczaka 1.
  4. Otwarcie biura zawodów: 31.05.2025 r., godz. 09.00.
  5. Bieg Główny na 5 km wystartuje o godz. 11.00, limit 1 godz.
  6. Imprezy towarzyszące:
  • „Bieg dookoła Pałacu” - wystartuje o godz. 10.20. – dzieci niepełnosprawne (zapisy przed startem),
  • Nordic Walking na 5 km wystartuje o godz. 11.05, limit 1,5 godz.
  1. Limit zawodników: 200 osób (Bieg Główny i Nordic Walking).

IV TRASA BIEGU:

  1. Trasa: ścieżki leśne.
  2. Start honorowy przy SOSW Damnica, start ostry przy 
  3. Trasa oznakowana, zabezpieczona.

V. POMIAR CZASU:

  1. W zawodach pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywać fundacja HerkulesAllSports za pomoc chipów aktywnych.
  2. Posiadanie numeru startowego wraz z chipem jest warunkiem wystartowania w zawodach i sklasyfikowania w komunikacie końcowym.

VI. WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. W Zawodach prawo startu mają osoby, które do dnia 31 maja 2025 r. ukończą 18 lat (osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w Zawodach wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna).
  2. Zawodnicy przed startem muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Weryfikacja zawodników oraz wydawanie numerów startowych odbędzie się w biurze zawodów znajdującym się w Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Damnicy przy ul. Korczaka 1.
  3. Podczas weryfikacji zawodnik musi posiadać: dokument stwierdzający tożsamość i dowód wniesienia opłaty startowej, o ile nie wniósł opłaty w systemie elektronicznym.
  4. Podczas weryfikacji zawodnik musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w biegu lub własnoręcznie złożyć podpis pod oświadczeniem o zdolności do udziału w zawodach na własną odpowiedzialność.
  5. Każdy zawodnik otrzyma numer startowy, który musi być przypięty w trakcie biegu z przodu koszulki.
  6. Zawodnicy muszą przestrzegać regulaminu biegu, obowiązujących przepisów, zarządzeń organizatorów oraz służb porządkowych.
  7. W przypadku przekroczenia limitu czasowego, każdy uczestnik zobowiązany jest do zejścia z trasy.

VII. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:

  1. Za zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza umieszczonego na stronie internetowej www.biegislupsk.pl oraz wpłacenie w terminie opłaty startowej.
  2. Za termin wpłaty uważa się datę dokonania przelewu.
  3. Opłata startowa raz wniesiona nie podlega zwrotowi.
  4. Wysokość wpisowego wynosi 40 złotych.
  5. Wysokość wpisowego w dniu zawodów wynosi 60 złotych, płatne w biurze zawodów.
  6. O wysokości opłaty startowej decyduje dzień, w którym dokonywana jest transakcja, a nie dzień zgłoszenia się do zawodów.
  7. W przypadku osiągnięcia limitu 200 osób zapisy do zawodów zostają zamknięte.

VIII. KLASYFIKACJA:

Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn w biegu:

  • Biegacze: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) - puchary.
  • Kijkarze: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) - puchary.
  • Wszyscy, którzy ukończą bieg w założonym czasie otrzymają pamiątkowy odlewany unikatowy medal.

IX. ŚWIADCZENIA DLA ZAWODNIKÓW:

W ramach opłaty startowej każdy zawodnik otrzymuje: numer startowy wraz
z agrafkami, wodę mineralną na mecie biegu, medal okolicznościowy na mecie dla każdego zawodnika, który ukończył bieg lub marsz, ciepły posiłek, możliwość udziału w losowaniu nagród po biegu, w przypadku pozyskania sponsorów.

X. SPRAWY ORGANIZACYJNE:

  1. Szatnia i depozyt odzieży w dniu 31.05.2025 r. znajdować się będzie w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Damnicy.
  2. Organizatorzy zapewniają zabezpieczenie medyczne w trakcie biegu.
  3. Po biegu nastąpi dekoracja zawodników oraz losowanie nagród. W losowaniu nagród biorą wyłącznie osoby posiadające swój numer startowy (nie przekazujemy numeru innej osobie).

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Bieg/marsz odbędzie się bez względu na pogodę.
  2. Organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy zagubione i skradzione.
  3. W przypadku stwierdzenia przez Organizatorów skrócenia trasy przez Uczestniczkę/ka, zostanie on zdyskwalifikowany.
  4. Uczestniczka/k startuje wyłącznie na własną odpowiedzialność i ponosi związane z tym ryzyko. Uczestniczka/k rejestrując się do biegu/marszu przyjmuje do wiadomości, że udział w zawodach wiąże się z bardzo dużym wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym.
  5. Organizatorzy nie ubezpieczają Uczestników, natomiast Uczestnikom Organizatorzy doradzają, jeżeli uznają to za konieczne, zakup stosownego ubezpieczenia na czas udziału w imprezie.
  6. Organizator główny: Fundacja „Sub ventum” posiada ubezpieczenie OC.
  7. Przyjmuje się, że zgłoszenie się do zawodów (wpis na listę zawodników) jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  8. Każda Uczestniczka/k, który zrezygnuje z udziału w biegu w trakcie jego trwania powinien bezzwłocznie zgłosić ten fakt organizatorowi, lub wyznaczonym osobom funkcyjnym na trasie marszu/biegu lub w Biurze zawodów.
  9. Organizatorzy, wszystkie osoby współpracujące, a także osoby związane z przeprowadzeniem i organizacją biegu nie ponoszą odpowiedzialności względem Uczestników za wypadki, ewentualne kolizje, szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po zawodach spowodowane przez Uczestników imprezy. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną i prawną za wyrządzone szkody.
  10. Każda Uczestniczka/k wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie związanym z organizacją imprezy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
  11. Akceptując Regulamin każda Uczestniczka/k wyraża zgodę, aby zdjęcia, nagrania filmowe oraz wywiady z jej/go osobą, a także wyniki mogły być wykorzystane przez prasę, radio i telewizję a także w celach marketingowych Organizatorów i Sponsorów biegu.
  12. Protesty rozstrzyga Dyrektor techniczny, Dariusz Kloskowski, (tel. kontaktowy GSM: 602759892, darek_klos@op.pl) – decyzje Dyrektora są nieodwołalne. Protesty będą rozstrzygane w czasie 24 godzin.
  13. W sprawach promocyjnych oraz ogólnej organizacji biegu należy kontaktować się z Dyrektorem Organizacyjnym: Bożena Natoniewska, tel. 696051342.
  14. Wydarzenie ma charakter promocyjny, przeprowadzone jest w sposób rekreacyjny i ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia, stąd protesty, reklamacje i roszczenia co do organizacji eventu stanowią wtórne zagadnienie.

If you have any questions or problems, we encourage you to use the tickets form. It will allow quick contact with the organizer or system administrator.

Click here to report a problem