IV BIEG PRZEŁAJOWY
im. chor. sztab. Tadeusza KLOSKOWSKIEGO
I. CELE IMPREZY:
Popularyzacja biegania i chodzenia, jako czynnej formy wypoczynku
i najprostszej formy ruchu.
Wspieranie bezdomnych z Domu Brata Alberta w Słupsku.
Integracja środowiska służb mundurowych.
Propagowanie zdrowego stylu życia poprzez sport.
Promocja miasta Słupska, jako przyjaznego dla uprawiania sportu
i propagatora Zielonej Energii.
Integracja środowisk miejskich, powiatowych i inicjatyw lokalnych.
II. ORGANIZATOR GŁÓWNY:
Fundacja Wspierania Inicjatyw Niekonwencjonalnych „Sub ventum”
III. WSPÓŁORGANIZATORZY:
Parafia pw. Św. Jana Kantego w Słupsku
Polipol Intenational
Honda Igmar AD
Nadleśnictwo Leśny Dwór
III TERMIN I MIEJSCE:
Data: 07 września 2019 r.
Miejsce: Słupsk, Parafia pw. Św. Jana Kantego w Słupsku
Bieg Główny – dystans 6 km
Nordic Walking – dystans 5 km
Biuro zawodów: Parafia pw. Św. Jana Kantego w Słupsku
Biuro zawodów czynne w dniu 07.09.2019 r. w godz. 09.00-10.45
Bieg na 6 km wystartuje o godz. 11.00, limit 1h
Nordic Waking wystartuje o godz. 11.05, limit 1,5h
IV TRASA BIEGU:
Trasa selektywna po utwardzonych traktach pieszo-leśnych Lasku Południowego miasta Słupska.
Start przy Parafii pw. Św. Jana Kantego w Słupsku ul. Leśna 7a
Trasa oznakowana, zabezpieczona.
Nawierzchnia: ścieżki leśne, płyty betonowe.
V. POMIAR CZASU:
W biegu i marszu pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywać firma HERKULES Sp. z o. o za pomocą chipów aktywnych.
Posiadanie numeru startowego wraz z chipem jest warunkiem wystartowania w biegu i marszu oraz sklasyfikowania w komunikacie końcowym.
VI. WARUNKI UCZESTNICTWA:
W zawodach prawo startu mają osoby, które do dnia 07 września 2019 r. ukończą 18 lat (osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w biegu lub marszu wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna).
Zawodnicy przed startem muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Weryfikacja zawodników oraz wydawanie numerów startowych odbędzie
się w biurze biegu znajdującym się przy Parafii pw. Św. Jana Kantego w Słupsku, ul. Leśna 7a, czynnym w godz. 09.00-10.45. w dniu zawodów.
Podczas weryfikacji zawodnik musi posiadać: dokument stwierdzający tożsamość (preferowany jest także dowód wniesienia opłaty startowej).
Proponuje się zawodnikom służb mundurowych, aby wystartowali
w mundurach, celem integracji środowiska służb mundurowych
i zaprezentowania swoich jednostek.
Podczas weryfikacji zawodnik musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w biegu i marszu lub własnoręcznie złożyć podpis w dniu zawodów pod oświadczeniem o zdolności do udziału w biegu na własną odpowiedzialność.
Każdy zawodnik otrzyma numer startowy, który musi być przypięty w trakcie biegu z przodu koszulki.
Zawodnicy muszą przestrzegać regulaminu, obowiązujących przepisów, zarządzeń organizatorów oraz służb porządkowych.
W przypadku przekroczenia limitu czasowego biegu i marszu, każdy uczestnik zobowiązany jest do zejścia z trasy.
W czasie trwania biegu i marszu zbierane będą środki higieny osobistej dla bezdomnych z Domu Brata Alberta w Słupsku. Zawodnicy, którzy chcieliby obdarować bezdomnych środkami higienicznymi (szampony, mydła, pianki do golenia, maszynki, ręczniki, dezodoranty itp., oraz bielizna osobista, tj.: skarpety, slipy, itp.) uprasza się o dostarczenie ich w dniu biegu do Biura Zawodów lub przed biegiem do siedziby Parafii.
VII. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:
Za zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza umieszczonego na stronie internetowej www.biegislupsk.pl oraz wpłacenie w terminie opłaty startowej.
Za termin wpłaty uważa się datę dokonania przelewu.
Opłata startowa raz wniesiona nie podlega zwrotowi.
Wysokość wpisowego wynosi 40 złotych (wpłaty poprzez system elektroniczny).
Wysokość wpisowego w dniu zawodów wynosi 50 złotych, płatne w Biurze Zawodów.
O wysokości opłaty startowej decyduje dzień, w którym dokonywana jest transakcja, a nie dzień zgłoszenia się do biegu.
W przypadku wniesienia opłaty startowej w niewystarczającej wysokości (np. w wyniku przekroczenia terminu wpłaty określonego w niniejszym regulaminie) Zawodnik jest zobowiązany do dopłacenia różnicy do wysokości kwoty, jaką winien on był wnieść zgodnie z terminem, w jakim dokonywał swojej ostatniej wpłaty.
W przypadku osiągnięcia limitu 200 osób zapisy do biegu zostają zamknięte.
VIII. KLASYFIKACJA:
Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn w biegu:
Bieg: Open K/M, cywile (I-III) - puchary.
Bieg: Open K/M, mundurowi (I-III) - puchary.
Marsz: Open K/M (I-III) - puchary.
IX. ŚWIADCZENIA DLA ZAWODNIKÓW:
W ramach opłaty startowej każdy zawodnik otrzymuje:
numer startowy wraz z agrafkami,
wodę mineralną na mecie biegu,
bity medal okolicznościowy na mecie dla każdego zawodnika, który ukończył bieg lub marsz,
ciepły posiłek,
ciasto,
możliwość wzięcia udziału w losowaniu nagród w razie pozyskania sponsorów.
X. SPRAWY ORGANIZACYJNE:
Szatnia i depozyt odzieży w dniu 07.09.2019 r. znajdować się będzie przy Parafii pw. Św. Jana Kantego w Słupsku, ul. Leśna 7a.
Organizator zapewnia zabezpieczenie medyczne w trakcie biegu i marszu.
Po biegu i marszu nastąpi dekoracja zawodników.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
Bieg i marsz odbędzie się bez względu na pogodę.
Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione i skradzione.
W przypadku stwierdzenia przez Organizatora skrócenia trasy przez uczestnika, zawodnik zostanie zdyskwalifikowany.
Uczestnik startuje wyłącznie na własną odpowiedzialność i ponosi związane
z tym ryzyko. Uczestnik rejestrując się do biegu lub marszu przyjmuje
do wiadomości, że udział w biegu lub marszu wiąże się z wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci), a także szkód
i strat o charakterze majątkowym.
Organizator nie ubezpiecza Uczestników biegu i marszu, natomiast uczestnikom organizator doradza, jeżeli uznają to za konieczne, zakup stosownego ubezpieczenia na czas udziału w imprezie biegowej.
Dane osobowe Uczestników dokonujących rejestracji przetwarzane
są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.).
Protesty rozstrzyga Dyrektor Organizacyjny, Dariusz Kloskowski,
(tel. kontaktowy GSM: 602759892, darek_klos@op.pl) – decyzje Dyrektora
są nieodwołalne. Protesty będą rozstrzygane w czasie 24 godzin.
Wydarzenie jest typowo rekreacyjne i charytatywne i ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia, stąd protesty, reklamacje i roszczenia
co do dokładności i wyników stanowią wtórne zagadnienie.